Balsam do ust, MORELA, delikatny, z masłem shea, certyfikowany FAIRTRADE, 12g, Fair Squared
Naturalny, organiczny i wegański balsam do ust o delikatnym zapachu moreli. Wyjątkowa formuła zawierająca olej z pestek moreli, olej z migdałów oraz masło shea nawilża, odżywia i pielęgnuje wrażliwe usta. Chroni zarówno przed mrozem, jak i dużym słońcem.
CERTYFIKATY
Fairtrade International, krótko FLO, jest centralną organizacją narodowych organizacji Fairtrade. Ta organizacja została założona w roku 1997 w Bonn, z zamiarem połączenia wielu różnych marek i norm uczciwego handlu. FLO składa się z dwóch gałęzi: FLO e.V. opracowuje warunki i zasady, które muszą być spełnione, żeby otrzymać certyfikację Fairtrade. FLO-CerT (FLO certyfikacja) kontroluje dotrzymanie tych zasad. To jest ważne, by zapewnić, że naprawdę “fair” jest w tym, za czym “fair” stoi. Międzynarodowy system Fairtrade składa się dzisiaj z trzech sieci producentów, 25 narodowych organizacji Fairtrade, FLO e.V. i FLO-CERT. Organizacje Fairtrade przyznają znak jakości w poszczególnym kraju. W Niemczech jest to na przykład TransFair e.V., w Szwajcarii fundacja Max Havelaar i w Austrii Fairtrade Austria. Sieci producentów reprezentują wiele różnych grup producentów w Ameryce Łacińskiej, Afryce i Azji (CLAC: Coordinadora Latinoamericana y del Caribe de Comercio Justo, AFN: African Fairtrade Network und NAP: Network of Asian Producers). |
|
Pieczęć międzynarodowego stowarzyszenia “The Vegan Society” z siedzibą w Birmingham znajduje się globalnie nie tylko na produktach kosmetycznych, ale również na artykułach spożywczych, odzieży, produktach czyszczących i innych produktach. Gwarantuje ona, że w ogóle nie zawierą one zwierzęcych substancji. Produkty FAIR SQUARED są certyfikowane przez Vegan Society i spełnią ich normy. Poniżej wyciąg norm: • Zwierzęce składniki: Wytwórcy i producenci tego certyfikowanego produktu nie mogą stosować produktów zwierzęcych lub zwierzęcych produktów obocznych w produktach lub przy produkcji. European Vegetarian Union szacuje, że w Europie żyje między 2% a 10% wegetarian. Większą część stanowią kobiety (Porównanie kobiet do mężczyzn wynosi 4,3 do 1). Popyt na produkty wolne od pochodzenia zwierzęcego wzrósł gwałtownie w ostatnich latach. Ten trend utrzymuje się szczególnie u młodych osób. Według badania firmy badawczej Mintel co piąty w wieku 16 -24 lat kupuje alternatywę do mięsa. Etycznie motywowani wegetarianie i weganie zwracają uwagę na to, że ich kosmetyki wolne są od produktów pochodzenia zwierzęcego. Dlatego ważne jest, że cała sieć dostawcy i producenci jest odpowiednio dostosowana do wegan. Obejmuje to również klej i taśmę do pakowania bez pochodzenia zwierzęcego lub nie używanie zwierząt przy zbiorach surowców. |
Skład:
INCI: Prunus Armeniaca Kernel Oil (Apricot Oil*), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (Almond Oil*), Copernica Cerifera Wax, Butyrospermun Parkii Butter (Shea Butter*), Tocopherol, Flavour, Linalool
W tym składniki pochodzące z uczciwego handlu (FAIRTRADE):
- masło Shea z Burkina Faso,
- olejem z pestek moreli z Pakistanu,
- olej z migdałów z Pakistanu.
-
Alergie i AlergenyBez plastiku
-
NatrueTAK
-
VeganTAK
-
Fair TradeTAK
-
Ilość w opakowaniu zbiorczym8
-
Produkt NaturalnyTAK
-
Nietestowany na zwierzętachTAK
-
HalalTAK
-
Łagodne składniki myjąceTAK
-
ean134260365851761
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Musisz być zalogowany aby móc dodawać komentarze
Zaloguj się